Spitalul informeaza pacientii si pe familiile acestora in legatura cu ingrijirea si cu serviciile ce i se acorda, cu accesul la aceste servicii.
Spitalul ofera servicii avand la baza ingrijirea cu respect si consideratie fata de valorile, convingerile si intimitatea pacientului.
Pacientii sunt protejati impotriva atacului la persoana.
Informatiile legate de pacient sunt confidentiale si protejate fata de pierderea sau folosirea necorespunzatoare.
Spitalul informeaza pacientul si familia in legatura cu drepturile si obligatiile pe care le au fata de refuzul sau intreruperea tratamentului.
Pacientii si familia primesc informatii corespunzatoare in legatura cu boala, tratamentul prescris si persoanele care ii vor ingriji astfel incat acestia sa poata lua decizia in ceea ce priveste propria ingrijire.
Spitalul ofera ingrijire in limita normelor financiare, etice, legale si de interes reciproc.
Serviciile de laborator, radiologie, explorari functionale sunt disponibile pentru indeplinirea nevoilor pacientului numai dupa evaluare si recomandarea medicului specialist.
Odata internat in spital va rugam sa respectati si sa pastrati ordinea si curatenia. Pentru putin timp casa si gradina d-voastra sunt aici.
In interesul sanatatii d-vostra faceti un mic efort de vointa si lasati-va de fumat.
Spitalul dispune de toate conditiile pentru pastrarea unei igene corporale - VA RUGAM - folositi-va de aceasta oportunitate.
FOLOSITI CONTAINERUL (cosul) pentru depozitarea deseurilor sau resturilor menajere.
Anuntati familia despre orele de vizita, intrarea apartinatorilor este interzisa in restul zilei.
LA EXTERNARE ESTE OBLIGATORIE PREDAREA INTEGRALA A TUTUROR BUNURILOR PE CARE LE-ATI PRIMIT.
ESTE INTERZISA PARASIREA SECTIEI FARA AVIZUL MEDICULUI SAU AL ASISTENTEI DE SALON.
IN SPITAL veti sta atāta timp cat este necesar doar daca respectati prescriptiile medicale si regulamentul de ordine interioara a spitalului precum si regulile si obiceiurile pe care pacientul trebuie sa le respecte pe durata spitalizarii..
INSTRUCTIUNI
Faptul ca va aflati in spitalul nostru va da prilejul sa beneficiati de o asistenta medicala de inalta clasa recunoscuta la nivel local si national. Pentru ca ingrijiriile medicale ce vi se acorda sa fie cat mai eficiente trebuie sa sprijiniti straduintele noastre īn acest sens.
VA RECOMANDAM
- inainte de a solicita serviciile noastre, adresati-va medicului de familie sau medicului specialist pentru a obtine biletul de trimitere.
- prezentati-va la internare cu documentele necesare.
A. PERSOANE ASIGURATE
1. bilet trimitere de la medicul de familie;
2. bilet de internare de la medicul specialist;
3. buletin de identitate;
4. adeverinta serviciu - pentru angajati;
5. carnet de somaj - pentru someri;
6. cupon de pensie - pentru pensionari;
7. adeverinta elev sau student
8. adeverinta primar - pentru cei cu ajutor social
9. cardul de sanatate pentru persoanele asigurate cu cardul tiparit.
B. PERSOANE NEASIGURATE
1. bilet trimitere de la medicul de familie;
2. bilet de internare de la medicul specialist;
3. buletin de identitate;
4. certificat de atestare fiscala (cum ca nu au venit).
Informatii privind programul de garzi pentru anul 2024: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12.
Puteti solicita o cerere de programare astfel:
-trimitand un e-mail la adresa pnfrosiori@yahoo.com cu precizarea numelui si a datei respectiv a medicului unde doriti programarea,
-telefonic la numerele de telefon ale spitalului,
-online, accesand urmatorul link.
PROGRAMARE ONLINE: cererea de programare se va trimite cu 2 zile lucratoare inaintea datei solicitate.