Solicitarea informatiilor de interes public se face in baza urmatoarelor prevederi legislative:
Numele si prenumele persoanei responsabile de primirea solicitarilor in baza Legii nr.544/2001.
Lista cu documentele de interes public:
-actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede;
-structura organizatorica, atributiile sectiilor/compartimentelor, serviciilor, birourilor, programul de functionare, programul de audiente al Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede;
-numele si prenumele persoanelor din conducerea Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede si al persoanei responsabile cu difuzarea informatiilor publice;
-coordonatele de contact ale Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
-sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
-programele si strategiile proprii;
-lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
-raport anual de aplicare a Legii nr.544/2001;
-modalitatile de contestare a deciziei Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
Buletinul informativ al informatiilor de interes public.
Date de contact ale Responsabilului cu Protectia Datelor desemnat prin decizie interna, inregistrat ca DPO la ANSPDCP:
-adresa de e-mail: pnfrosiori@yahoo.com, tel. 0247406085
Declaratii de avere si de interese ale personalului institutiei publice:
Declaratii de avere 2024:
Declaratie anuala:
Declaratie anuala membru CA:
Declaratii de interese 2024:
Declaratie anuala:
Declaratie anuala membru CA:
Declaratii de avere 2023:
Declaratie anuala:
Declaratie anuala membru CA:
Declaratii de interese 2023:
Declaratie anuala:
Declaratie anuala membru CA:
Declaratii de avere 2022:
Declaratie anuala:
Declaratii de interese 2022:
Declaratie anuala:
Dupa negocierea tarifelor cu CJAS Teleorman incepand cu luna august 2021 si in prezent, tarifele sunt:
Tariful pe zi de spitalizare pentru un caz cronic este de 230 lei , plata la zile efective de spitalizare realizate pe fiecare luna.
Tariful pentru un caz acut este de: ICM*TCP = 1.2269*1430 = 1754.4670 lei .
Dupa negocierea tarifelor cu CJAS Teleorman incepand cu luna ianuarie 2023 si in prezent, tarifele sunt:
Tariful pe zi de spitalizare pentru un caz cronic este de 266.83 lei , plata la zile efective de spitalizare realizate pe fiecare luna.
Tariful pentru un caz acut este de: ICM*TCP = 1.0360*1657 = 1716.652 lei .
Serviciile medicale oferite in cursul anului 2023 , precum si tarifele decontate de CJAS Teleorman sunt afisate in spital la loc vizibil.
Situatia platilor (ultima executie bugetara)
Transparenta decizionala - situatia drepturilor salariale pe functii si a altor drepturi/beneficii (anul 2020: - septembrie 2020, martie 2020,)
Transparenta decizionala - situatia drepturilor salariale pe functii si a altor drepturi/beneficii (anul 2021: - septembrie 2021, martie 2021,)
Transparenta decizionala - situatia drepturilor salariale pe functii si a altor drepturi/beneficii (anul 2022: - septembrie 2022, martie 2022,)
Transparenta decizionala - situatia drepturilor salariale pe functii si a altor drepturi/beneficii (anul 2023: - septembrie 2023, martie 2023,)
Transparenta decizionala - situatia drepturilor salariale pe functii si a altor drepturi/beneficii (anul 2024: - septembrie 2024, martie 2024,)
Bilant contabil (ultimul bilant contabil)
Cheltuielile spitalicesti lunare sunt raportate pe site-ul ministerului sanatatii la sectiunea monitorizare cheltuieli spitale (conform machetelor aprobate prin ordin al MS si al MFP, situatia privind executia bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public precum si situatia arieratelor inregistrate) .
Accesand link-ul : http://infrastructura-sanatate.ms.ro/formulare?id=233 se faciliteaza accesul pacientilor beneficiari ai serviciilor medicale la platforma informatica on-line a Ministerului Sanatatii privind implementarea prevederilor OMS nr.1502/2016 in legatura cu chestionarele de evaluare ale mecanismului de feed-back al pacientului.
Modele de cereri/formulare tipizate.